2018-10-25
Badanie metodą mystery shopper
Przeprowadzane badania metodą tajemniczego klienta zyskują coraz większą popularność wśród przedsiębiorców, zarówno tych dużych, jak i małych. Dzięki niemu możemy...
2018-09-30
Nie ignoruj opinii klientów – dbaj o ich satysfakcję.
Nigdy nie należy ignorować znaczenia satysfakcji klienta. Istnieją dziesiątki czynników, które przyczyniają się do sukcesu (lub niepowodzenia) firmy, a zadowolenie klienta...
2018-09-28
Jak zbudować zaufanie klienta?
Jako przedsiębiorcy, bez względu na to czy oferujemy konkretny produkt czy usługę należy wiedzieć, że zdobycie zaufania klienta jest jednym z ważniejszych i trudniejszych wyzwań dla...
2018-05-07
Pozytywny wizerunek firmy a obsługa klienta
Wysokie standardy obsługi klienta pozwalają na wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy. Jednak w jaki sposób walczyć o wysoką pozycję na rynku? Co sprawia, że klienci wybiorą...
2018-02-28
Sposób na zrozumienie pacjentów
Usługi medyczne powinny podlegać systematycznej opinii. Dzięki zrealizowaniu badań satysfakcji pacjentów możliwym jest zarządzanie jakością świadczonych usług. Głównym...
2018-02-21
Wiedza o satysfakcji zwiększa świadomość
Biorąc pod uwagę zmienność klienta, ale także uwzględniając jego złożoność należy w regularny sposób monitorować jego postawy oraz oddziaływać na jego zachowania. Rynek badawczy...