Wzrost sprzedaży o minimum 10% po roku od wprowadzenia standardów;
Wzrost liczby zadowolonych klientów.
Realizacja badania
Spotkania warsztatowe
Uczestnicy: eksperci firmy Biostat oraz przedstawiciele Klienta
Cel: diagnoza sytuacji wyjściowej przedsiębiorstwa
Efekt: określenie wstępnego kierunku zmian
Badanie satysfakcji klienta
Etapy badania:
Wykazanie obszarów problemowych pod kątem jakości obsługi klienta;
Identyfikacja oczekiwań klientów;
Wypracowanie listy standardów obsługi klienta: zostały spisane w Księdze Standardów;
Szkolenia wdrożeniowe dla pracowników dotyczące wypracowanych standardów;
Wykryte problemy:
Nieutrzymywanie kontaktu wzrokowego przez pracowników obsługi;
Brak zainteresowania indywidualnymi potrzebami interesanta;
Wybiórcze stosowanie zwrotów grzecznościowych na powitanie/pożegnanie;
Brak umiejętności rzeczowego i zrozumiałego przedstawiania informacji.
Stały monitoring Seria wizyt kontrolnych z udziałem tajemniczego klienta w salonach samochodowych pozwoliła zweryfikować stopień przestrzegania wdrożonych standardów.
Tajemniczy Klienci wypełniali elektroniczne kwestionariusze korzystając z aplikacji online na urządzeniach mobilnych;
z aplikacji online na urządzeniach mobilnych; Raporty z wizyt kontrolnych Zamawiający śledzić mógł on-line poprzez dedykowaną platformę internetową firmy Biostat,
Efekty
Wzrost sprzedaży w salonach o 10% po roku od wdrożenia standardów;