5 zalet ankiet CAWI, które przekonają Cię do rozpoczęcia badań rynku
5 zalet ankiet CAWI, które przekonają Cię do rozpoczęcia badań rynku
Niektóre ankiety są drogie, czasochłonne i do niczego nie prowadzą. Wszystko zależy od metody badawczej. Ankiety CAWI są obecnie bardzo popularne, gdyż nie wymagają dużych nakładów finansowych, a także istnieją narzędzia, jak SurvGo™, które umożliwiają szybkie przeprowadzanie badań. Warto, więc zapoznać się z zaletami ankiet CAWI.
Ankiety online są tanie w realizacji
Jeśli kiedykolwiek fundusze powstrzymywały Cię przed realizacją badan rynku, to już nie muszą. Ankiety CAWI są tanie w przeprowadzaniu. Ze względu na dostęp narzędzi do przeprowadzania ankiet online, jak SurvGo™ możesz stworzyć badanie już dziś. Koszt przeprowadzenia badania z wykorzystaniem programu SurvGo™ jest niski. Co więcej, ankiety online mogą skutecznie pomóc Ci w identyfikacji nowych możliwości biznesowych. Jeśli wielu respondentów konsekwentnie będzie zwracać uwagę na brakującą funkcję produktu lub usługi, prawdopodobnie dobrym pomysłem będzie odpowiedzenie na to pytanie.!
Nawiąż kontakt z klientami
Ankieta CAWI jest narzędziem do rozpoczęcia dialogu pomiędzy Twoją firmą a klientami. Ważne jest jednak to, aby na ankiecie się nie kończyło. W rzeczywistości powinien być to dopiero początek. Chcesz wiedzieć, czy Twoja firma dobrze sobie radzi? Zapytaj o to swoich klientów w ankiecie online, a oni dostarczą Ci bezpośrednich informacji zwrotnych, które będziesz mógł wykorzystać. Warto także informować na bieżąco klientów o wprowadzanych zmianach na podstawie wyciągniętych wniosków ze zrealizowanych badań ankietowych. Dzięki temu będą wiedzieć, iż ich opinia ma dla Ciebie znaczenie.
Zidentyfikuj swoje mocne i słabe strony
Oczywiście, ankiety CAWI są świetnym narzędziem służącym do znalezienia słabych stron Twojej firmy, ale są również bardzo pomocne w identyfikacji mocnych stron. Czy jeden z Twoich pracowników konsekwentnie otrzymuje świetne wyniki w ankietach? Czy Twój zespół wsparcia technicznego spełnia wymagania klientów? Konieczne jest przekazywanie swoim pracownikom informacji zwrotnych, zarówno negatywnych, jak i pozytywnych. Określenie, w czym jesteś naprawdę dobry jako firma, pomoże Ci zdefiniować Twoją unikalną propozycję sprzedaży, którą możesz następnie wdrożyć w swojej strategii marketingowej.
Podejmowanie decyzji na podstawie danych
Czy Twój menedżer produktu kieruje się przeczuciem, wymyślając nowe funkcje lub atrybuty dla linii produktów? W takim razie dobrym pomysłem może być zachęcenie go, aby następnym razem zastosował inne podejście. Dzięki ankietom nie musisz już zgadywać, czego chcą Twoi klienci. Następnym razem, gdy respondenci będą niezadowoleni, będziesz wiedział, co należy usprawnić.
Prostota w tworzeniu ankiet CAWI
Korzystając z narzędzia SurvGo™, potrzebujesz kilku minut na stworzenie ankiety CAWI. Jest to intuicyjne narzędzie wyposażone w różnorodne funkcje. Masz dostęp do wielu typów pytań, które umożliwią Ci przeprowadzenie zaawansowanych ankiet. Co więcej, będziesz mógł skorzystać z pytań warunkowych, które usprawnią przebieg ankiety CAWI.
Dzięki takim narzędziom, jak SurvGo™ stworzysz w krótkim czasie profesjonalną ankietę CAWI. Dostarczy Ci ona wielu cennych oraz istotnych informacji, które będą w przyszłości niezbędne. Profesjonalnie przygotowana ankieta sprawi, że uzyskasz dużą liczbę odpowiedzi zwrotnych.